29 februari 2016 - weeral een lichtpuntje...


Matti wordt stilaan wakker en begint zich zelfs een beetje op te jagen!!! Hij wordt knalrood en zit constant te kokhalzen op zijn tube!! Hopelijk kunnen ze hem snel extuberen!!!


Vandaag zijn mijn zus en schoonbroer nog eens op bezoek gekomen, want dat gebeurde de laatste week via video-gesprekken omdat er ziektekiempjes in huis zaten...
Toen we merkten dat Matti aan rust toe was, zonderden we ons eventjes af in de ouderruimte tot onze verpleegster, binnenviel en mij vroeg of ik eventjes kon meekomen. Alleen ik!? Ik vroeg of er iets gebeurd was ofzo en ze verzekerde mij dat ze mij alleen eens nodig had...

Toen ik in de kamer kwam, stond ook haar collega daar. Ze vroeg mij of ik nog naar het toilet moet ofzo en toen ik antwoordde van niet, beval ze mij in de grote stoel te gaan zitten. Ik wist meteen hoe laat het was en wilde eerst mijn man en zus en schoonbroer gaan halen, maar ze hielden mij tegen. Ze wilden mij eerst met Matti installeren en vervolgens zouden ze de rest gaan halen! Hihi, ze waren evenveel in hun nopjes als ikzelf!!!

De blik in de ogen van mijn publiek was onbetaalbaar en meteen werden de gsm's bovengehaald natuurlijk ;-)

zaaaaaalig genieten!!!
Merci TOP-TEAM UZP!!!







Reacties

Steve en heidi zei…
�� ooohn. Amai! Ben echt sprakeloos ��
Saartje zei…
Ik moest wenen bij het eerste bericht van 16 februari. Maar nu blijven mijn tranen stromen. Wat een verhaal.

Populaire posts van deze blog

16 februari 2016 staat voor altijd in mijn geheugen gegrift...

Post-Corona?

Een nieuwe wind...