25 februari 2016 - Gelukkige verjaardag, papaatje...


Koekoek, hier ben ik weer!

Wauw! Matti ademt nu al ruim 24u zelf mee!!! Vanmorgen tijdens kiné veel gehoest en met zijn handen achter zijn tube gegrepen!!!!!!! Al een chance dat ik naast hem stond! Zo kennen we hem, de sloeber!


Ook begint hij langzaam aan es een slikbeweging te doen en geeuwen kan hij ook al terug! Precies alsof hij zoooo moe is!? Hihi! (Nadien hoorden we dan geeuwen eigenlijk geen zo'n goed teken is!)

Ze bouwen nu zijn slaapmedicatie om de 8u een klein beetje af en hij zou nu stillaan toch wa wakkerder moeten worden! Onder wakker worden verstaan ze natuurlijk niet dat hij hier plots rechtop in zijn bed zit hé ;-)
Het is gewoon de bedoeling dat hij wat bewuster reageert met armen en benen. Reactie op prikkels, gericht reageren met ogen... Zo'n zaken dus...

Hieronder een fotootje van toen ze zijn plakkertjes hebben vervangen en nog eentje van de jarige papa met zijn klein ventje erbij... Een schitterend cadeau was een wakker kindje geweest natuurlijk, maar eentje die stilletjes wakker wórdt, is op z'n minst evenveel waard!!! Happy birthday, schatje en bedankt om elke dag opnieuw mijn rots te zijn! Mijn rots in de branding!!! xxx


Iedereen is hier trouwens gek van zijn self-made ziekenhuisschortjes die mijn tante naaide. Hij mag er toch ook een beetje mooi en origineel uitzien hé! Al verlang ik naar de dag waarop ze hem terug een gewoon pyjamaatje zullen aandoen...



Reacties

Populaire posts van deze blog

16 februari 2016 staat voor altijd in mijn geheugen gegrift...

Post-Corona?

Een nieuwe wind...