Nu is't officieel!!!

De deugddoende vakantie werd afgesloten met een super-gezellige babyborrel, voorafgegaan door een ja-toch-wel-emotionele doopviering en officiële bevestiging van mijn meterschap van Stanneke! We maakten er een leuk en laat feestje van, maar niet té laat want er wachtte ons 's anderendaags een grote dag!!!

Matti moest om 7:30 in het dagziekenhuis zijn in Gent om zijn maagsonde te laten verwijderen! Eindelijk! Eten en drinken gaat ondertussen zó goed dat er geen enkele reden meer is om zijn "buisje" nog te houden... De operatie verliep enorm vlotjes en naar wens! Hij is er eindelijk vanaf, van het laatste object die hem belemmerde! Zijn gaatje is intussen al mooi dichtgegroeid en met de nodige dosisjes Bio-Oil gaan we zijn littekenvorming proberen tegen te houden! ;-)

Hij is goe bezig, ons manneke... Go Matti, Go!!! Love you, kaboutertje! x

Reacties

Vee zei…
Dag lieve Tamara en familie,
Wat fijn om weer wat meer nieuws over jullie te hebben. En wat fijn om toch weer al die vooruitgang te zien bij Mattitje. God, wat doet hij het goed he.
Jouw verhaal is heel herkenbaar. Ik vond het ook erg moeilijk dat mijn mama 'een andere mama' was geworden. Vooral het feit dat zij altijd voor ons zorgde en de rots in branding was en nu helemaal van ons afhangt, was niet altijd makkelijk om binnen te pakken. Maar op zo'n mindere momenten kon ik alleen maar denken: we hebben ze nog! En dan ging ik haar extra hard knuffelen en dat verdwenen mijn piekermomentjes als sneeuw voor de zon. Het klopt wel hoor, wat die arts zei ivm 'de deur op een kier laten'. Mijn mama zou niets meer kunnen maar woont tot op vandaag 100% zelfstandig en leidt haar eigen leven met hulp van ons en familie natuurlijk. Maar het zal wel altijd een beetje blijven 'wringen'. De ene moment al wat meer als de andere. Maar het komt ervan op aan van de genieten van al die leuke momenten die er uiteraard wél nog zijn en als ik jouw blogje lees doen jullie dat heel goed. Dat is knap! Wat een prachtig gezinnetje zijn jullie toch, een compleet gezinnetje ... daar moet je je aan optrekken op mindere momenten. En mindere momentjes, laat ze toe ... het kan, het mag. Maar niet te lang in het moment blijven hangen! Voila, dat was weer wat goede raad van mij:-), precies of ik het allemaal zo goed weet, nee dus, maar ik weet dat babbelen/bloggen met anderen altijd wel goed doet he. Het gewoon eens van je afschrijven kan ook zo deugd doen.
Nog heel veel succes met de revalidatie. Ik blijf mee duimen met jullie. Matti is zo'n schatje ... hij ziet er zo lief uit.
Kop op! Jullie doet dat super!
Heel veel liefs,
Veexxx
Unknown zei…
❤️❤️❤️ Go Matti Go ❤️❤️❤️

Populaire posts van deze blog

16 februari 2016 staat voor altijd in mijn geheugen gegrift...

Post-Corona?

Een nieuwe wind...