Verlofmodus-bijna-uit ;-)

Eindelijk... Nu papa gisteren terug gestart is met werken, na een heerlijk en vooral deugddoend verlof, kan de dagelijkse routine terug van start gaan. Dat brengt met zich mee dat ik eindelijk terug wat tijd kan maken voor wat "personal time". Niet dat ik de Q-time met ons 4-tjes niet leuk vind, maar soms slorpt dat je zodanig op dat je bepaalde klusje en eigen zaakjes een beetje laat liggen, zoals poetsen, strijken, maar ook mijn blogje... 

In tegenstelling tot wat sommige mensen misschien wel denken, zit ik mijn dagen niet te verslijten vanuit mijn zetel voor de tv en heb ik wel degelijk veel ander werk ook én vooral: ik heb nog een man en een dochter van bijna 7 die ook niet staan te wachten tot ik klaar ben met bloggen... De afgelopen 2 maanden waren vollédig gereserveerd voor mijn 3 schatten want ik heb mijn gezinnetje lang genoeg moeten missen!!! 

Trouwens, zoals ik in één van mijn vorige berichtjes al zei; zóveel veranderd er niet dus weet ik ook niet elke dag of elke week wat ik schrijven moet. :-)

Wél ga ik mijn best doen om niet weer 2 maanden te wachten tot ik jullie van nieuw leesvoer voorzie ;-) BELOOFD! 

Reacties

Unknown zei…
Zo mooi hoe jij je blogspot schrijft!het grijpt me volledig naar de keel! Jullie zijn echt een sterk gezin gevuld met liefde de kaarsjes blijven branden en jullie kleine vechtertje zal iedereen nog doen versteld staan. X

Populaire posts van deze blog

16 februari 2016 staat voor altijd in mijn geheugen gegrift...

Post-Corona?

Een nieuwe wind...